středa, února 09, 2005

Rozjezdy pro hvezdy

Uz jste nekdy kalili v Brne? A studujete jinak v Praze? (a Filip je venku, ha) Tak to vas urcite taky prekvapilo, ze po pulnoci nejezdi ani metro(nemaji), ani saliny(tramvaje), ale takzvane autobusove rozjezdy, nami prekrtene na dojezdy. My na hlavaku (terko, neni zvonarka!) ve 2am nasedli na bus 92. podle evy jsme meli dojet na konecnou a zbytek dojit po kolejich. tak jsme ji poslechli a po kolejich sli, jenze na opacnou stranu a dlouho a zima a bez puncochacu (az na terku). vedl jsem ja, jak jinak. pak jsme to proste otocili a sli zas nazpatek, ztraty minimalni. a to jsem jeste nevedel, ze tu noc budu spat s rektorem...ale zpatky k veceru
Po chaotickem odpolednim prijezdu (mac,ter,shw,ja) se nas ujal uvitaci vybor ef+vanet. nasleduji nakupy,etiopsky kafe, odjezd na privec(privat), pojidani jimmyho zasob do praglu, sledovani mashe (ano, uzuz to vypadalo na nudu v brne). ale? Je neco po 8, sedime ve stylove hospode (ne palusi) Varna, pivko strida pivko. Pripojuje se Vlasta Slovaku a evini spoluMedicejsti hypofyzaci. Paegas narvan-> Kaverna. Vsichni uz jsme docela nakaleni a holky navic na evu nasrany. Terka se snazi v hospode vytocit bitku a la seklej soundtrack "zasrrany starobrrrrrnooooo". Macek chce taky taky vybit celou hospodu. Hospodu, kde i klip Zivy(Barta) je mrtvy. Rada se smeje do piva a ja do kozy (tady me nemaji radi), Eva pije vodka+zelena (inspirace?). Pomsta holek je mastna: dve nedojezene "buly v syrce" ponechany napospas hnilobe pod lavici. Ne zrovna strizlivy transfer do club Livingstone. Nase tela se sviji u r&r a ska, dokud si DJ neuvedomi, ze ma vlastne dredy a proto neumi hrat nic jineho nez reggae. No a pak ta 52 a nekonecne putovani a kosa, ze ani The Cure mi nechteli do ouska hrat. A jak to bylo s rektorem vam nereknu.
V Brne se nam proste moc libilo, az na to starobrno hnusny pivo jedno kozaty. To mesto se mi libi, je to mesto zazraku! Rada mi rekl, ze moje vlasy vypadaji min hrozne nez obvykle a macek pochvalil, ze dobre tancim. Divny, co?

spolukalici: ten bus mi necekane ujel. vykoupeno usmevavou stewardkou a divokyma vcelama v buse nasledujicim. Student Agency, I´m in Love!
A na zaver: Biebl sucks! (opet pouze pro zasvecene)
a smidravydra

7 komentářů:

Mac řekl(a)...

chtela bych dodat, ze se s prezdivkou macna naprosto neztotoznuju, nevim, kdo to vymyslel, ale az to zjistim, tak taky najde syr v bulce pod zidlou...za par let

standby řekl(a)...

macna charta libertatum, tak nejak to bylo. macek je lepsi, uprednostnuju. joo kam se hrabe vendeta, macek si nasel modernejsi drastictejsi a vic fast-foodovej prostredek

evi, tys nam dobre radila.my neverici budem zatraceni (zasztraceni). a pro rypaly jeste link busu #93
http://idos.cz/Route.asp?cl=C&tt=5&i=15828&s1=95&s2=85

taky jel ve dve, tak kdo to mel ksakru tusit?

standby řekl(a)...

pokud to dobre chapu, tak si blog momentalne cte asi 5lidi...to nemate v KM co delat, nebo co? Hybaj na maracanu, chcete abysme museli prejmenovat blog? Hybaj hybaj

Unknown řekl(a)...

ja bych rad,ale nemuzu :-(

standby řekl(a)...

peco ty se uc!!! nestaci ti jedna tyc na oskole?

STEN řekl(a)...

Eva kali, Peca se uci. To se mi nejak nezda....

standby řekl(a)...

Eva byla za cely semestr v Brne ve dvou hospodach, v jedne pry i sedela (promin evi, jednou to muselo prasknout:) peca byl v praze nejmin ve trech!