úterý, února 22, 2005

Všechno je jak má být

Tímto bych chtěla poděkovat 4f (organizátor nepříliš populární akce emarakana baví macka), za zapůjčení výše uvedeného titulu,jakožto i dalších, i za to, že alespoň krátkodobě pozvedl hladinu mé kulturní úrovně. Tento švédský film vás možná trochu dojme, možná ne, mně každopádně připoměl, že každý si v sobě nosí kousek toho malýho úchyla, což je dobře (protože jinak by byl život nudný a nezajímavý...což nakonec asi taky je). taky mně došlo, že i "správnej" člověk se dostává do nesprávných situací, sice často vlastní vinou, někdy taky ne, protože nemůže pokaždé vědět, "do čeho de". pak je na každým, jak se na takový lidi vlastně dívá, když už o nich vůbec přemýšlí. polehčující okolností může být věk, ve kterým se ještě nejedná o hotovýho člověka s konkrétním názorem...no to by snad stačilo, zdraví vás vaše mac:)

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Radim: já ho sleduju,ale uz nic nenamitam...vzdavam se.

Anonymní řekl(a)...

tak jestli je ten film to, co si myslim, ze je a co bylo pred drahnou dobou ve filmaci (scenka, jak zak hobluje svou ucitelku a v kuchyni si v nerusene vysedava jeji manzel se mi nejak vryla do pameti..:), tak te chci maci varovat, pan profesor tim mozna chtel rict neco vic..!!;)
svanca

tetraFejla řekl(a)...

Mac: Jsem rád, že se ti to líbilo. Až zkoukneš i Rozhovor a Náhodnýho turistu, tak napiš co a jak. Ani nevím, jestli čteš komiksy, takže Maus byla střelba na slepo.

Švanča: Lust och fägring stor ani tak není o tom, jak "žák hobluje svou učitelku", jako spíš o tom, že ... a sakra. :-) A Marika Lagercrantz je dánská Kylie, ročník 1954.

Mac řekl(a)...

4f:ja sem maus cetla uz driv, spolu s Ellie Wieselem a Lustigem, ruzny pohledy na koncentrak, maus je uplne skvelej

Anonymní řekl(a)...

jo, tak je to ono. vim, ze to hobovani tam bylo okrajovy, ale tak nejak se mi to vybavuje nejvic..:)
svanca