pátek, února 04, 2005

vymalovano!?

mame vymalovano.marakana opeen.peca.jim.peca2am:prave sem propil vlak do km.peca3am: jdu pesky.ů. jim se citil jako doma, nemel kozu za cely vecer ani jednu. co na to maracana? doma je tam kde ti nekozati pivo...mame hole mozky. spali sme uplne na cizim pokoji a rano nevededeli kde jsme. ja se probudil,a rikam si: sakra kde to jsem...u sebe,neee, u kuby,neee....tak kde?? ja taky bnevdedel. pry kde mam listu? posli to
pca a jmy jammin
prijeszd dneska?

12 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

co to ma byt, hergot?! kam zmizely ty opakovany prispevky? tak to aspon melo patinu poradne elektronicke hospody.. protoze kazdej spravnej vypitek se v prubehu vecera minimalne trikrat zopakuje...
pokracujte ve stejne cenzorskem duchu a mate o jednoho ctenare min.
svanca

Nika řekl(a)...

Tak nevim, kdybysme si tady vsichni psali podobny vozralecky nesmysly, tak by to tady bylo vcelku na nic. Nedalo se to cist a ani jsem se nijak u jejich mnohonasobneho prispevku nepobavila

Renos Hospodsky řekl(a)...

jen tak dal s tou kritikou a budes nejvetsi adept na VYHAZOV!!!!! a uz ti nikdy nenaliju...hotovo.

tetraFejla řekl(a)...

Nika se naučila konečně logovat, gratuluji. Taky ji chválím za mimořádně zdařilý profil, zvlášť se mi líbí výběr oblíbené hudby. V poslední době jsem to párkrát poslouchal a musím říct, že to má šťávu - "ta tááá ta táááá, na kolena", jo jo, o budoucnost hudby už nemám strach. Jen mi tam nějak chybí zmínka o oblíbeném sportovním TEAMu. ;-)

Nika řekl(a)...

Nekritizuju te, jen se mi to nelibi,no... souhlasila sem s fejlou, dokud to moc moc moc srabsky nezrusil.:))

tetraFejla řekl(a)...

Ty voe, tak to je mazec: jen tak cvičně jsem napsal "Nika" do vyhledávání na allmusic.com a oni ji normálně mají v databázi! Sice tam nejsou žádné bližší informace, jen v ((( Nika > Overview ))) poznámka, že hraje rock, ale co? A prý hostovala na deskách Roba Zombieho. Mám strach napsat do toho vyhledávacího okýnka "Jimmy Šimák", nedej bože "DJ Shewa in Da Box". Uff, nejsou tam ...

tetraFejla řekl(a)...

Dost, bože! Našlo to nějakého týpka jménem "Jimmy", latinoamerického hráče na strunné nástroje, který v roce 1997 vydal desku "Carambola De Exitos". To podle mě španělsky znamená něco jako "Nehody při odchodu". Slyšíš to, Stane? Ten parchant o tobě natočil programovou desku!

tetraFejla řekl(a)...

Ani jsem nevěděl, že tolik mých kamarádů působí v showbyzu. No považte, i ten totálně nemuzikální Stan vydal v témže roce jako Jimmy (1997) desku "Silencio = Muerte". Navíc celý výtěžek z prodeje věnoval na boj proti AIDS. Allmusic je zdrojem nekonečné nmoudrosti. No nic, končím, flákám se tu v pátek večer ve virtuální hospodě a přitom na mě Renoš už devět minut čeká.

standby řekl(a)...

tak uz to prasklo...

tetraFejla řekl(a)...

Ještě bych chtěl poděkovat Nice, že mě doplnila do svého profilu. Jsem hluboce dojat, co říct. Team! TEAM!!!

Nika řekl(a)...

Ja sem vedela ze mam v sobe nejakej ten hudebni talent, a porad sem vam to tvrdila- ta deska a rock to dokazuje:)
Filip:omlouvam se ze jsem predtim na nas PREVELICE uspesny TEAM zapomnela, jak jsem mohla.... uz nam opravdu chybi jen ty dresy:)