pondělí, května 23, 2005

"Jsem zamilovaný"

může z mých úst u nekoho vyvolat smích, u jiných pláč, jiní mi více či méně šetrně sdělí, že jsem blbec. Můžu snad za to? Nee! Prostě to na jednoho přinde ať chce, nebo ne. Nevím jak hluboce (a jestli vůbec) to souvisí s tím ročním obdobím, které nutí zvířátka a kyticky (které tím mnoha lidem znepříjemňují život) k reprodukci, ale vím že mám strašný štěstí...
...a Macek, doufám, taky!

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

huraaaaa, woowwwww, booooooo, potlesk, bravooooo, skandovany potlesk, dusot, zpev narodni hymny, zpev letky..... co k tomu dodat, snad jen ze sem taky zasadne proti reprodukci kvetin!

Unknown řekl(a)...

kajo,uz bylo na case zvolit tu pravou ;) congratulation

tetraFejla řekl(a)...

swetish = sweater + fetish. Radim, známý pederast zaměřený na vlněné výrobky. :-)

kasha: Doufám, že se chováš jako správný Zoidberg a že tvá láska je neopětovaná. Takže oprava názvu kashova příspěvku: "Jsem nešťastně zamilovaný (a nemám kamarády, peníze a v Hollywoodu mě taky nechtějí)".

Anonymní řekl(a)...

Radim: I'm in love with you, my sweet swedish fetish fish :P

standby řekl(a)...

kasha: ty voe, ja smekam :) welcome back!

Nika řekl(a)...

nojo, ale do koho?:)

Unknown řekl(a)...

Niko nectes,nevis.nebo teda spis nechodis do hospody :)

Anonymní řekl(a)...

D-E-B-I-L si a debil budes.Souhlasim s Nikou,do koho????.Prochyn

Anonymní řekl(a)...

brněnští včelaři spolu s klubem přátel medu a sádla radí: Dvakrát měř a jednou přeřež!?

Anonymní řekl(a)...

hmmm,nevstoupis dvakrat do stejne reky,leda by to byl rubikon,z blata do louze... atd.