pondělí, května 16, 2005

Špenát

V cizině jsem se nějak rozežral: po vítězství našich hokejistů jsem dostal takovou chuť na špenát, že jsem si ho musel uvařit (a k tomu vepřovou kotletku, pár brambor a dvě volská oka). Zároveň jsem si uvědomil, že se mi vlastně o Anglii už psát nechce; bylo to bezva, ale některé věci se vysvětlují těžko. Například stávka francouzských přístavních dělníků, díky kterým náš trajekt připlul do Calais s asi pětihodinovým zpožděním po dvou hodinách vyčkávání na docela rozbouřeném moři. Anebo fakt, že jsem v sobotu dopoledne umřel ve věku 74 let a byl pohozen u odpadkového koše v Rozvadově; a že jsem k šedesátinám dostal kalendář s Kylie. Anebo poznatek, že sestra zuzkavy (?) je Eskymák. (Obecně mě překvapuje, že mi Zuzka a Tomáš svěřili své mladší sourozence - po všech těch letech se ještě nepoučili.) Každopádně velmi stručně: moje hostitelská rodina se skládala ze stoleté mámy (co dělala za druhé války modelku) a jejího stokilového syna (se slabostí pro pop parádu 70. let), živili mě zásadne okurkovými sendviči a od nástupu labouristů k moci si doma neuklidili. Bydlel jsem v jakési oxfordské obdobě Bronxu: černé gangy na kolečkových bruslích v uliciích bojovaly s bílými gangy na BMX kolech, po setmění ven vycházeli jen největší drsňáci bez peněz a mobilních telefonů. Svůj mobil jsem nechal ve Stratfordu, kde mi vypadl z mýho epesního zelenýho sáčka a byl ponechán napospas ostrovním pubescentům a jejich zaostalým vyučujícím ("If you are the owner of this mobile phone, how can you call me, ha?"). Kultury jsem zažil dost, i když jsem nenašel kino (!) a nenavštívil ani jeden koncert. Kompletní program vypadal asi takhle: Murphy's, Stella Artois, Carlsberg, Guiness, John Smith's, Foster's, 1664, Castlemaine, Boddingtons a pár plechovek Zubra; milé bylo také setkání se starým kamarádem Džej Dým, který je ale od roku 1985 podáván pouze ve sklenicích o obsahu 0,25 dl. Naopak chester_boje jsem nepotkal, asi nějak selhala komunikace. Přátelům jsem dovezl Silk Cuts, vyzvedněte si je co nejdřív jinak nebudou. A Kashovi jsem Golden Virginian nepřivezl, jako trest za vymklý kotník při pokusu zdolat trasu Steak-Svět rychlochůzí. Nejdivnější věci se stejně dějí v Kroměříži.


Kultura za 2,50


Moje nový roští z kvarty B a moje nová mašina


Drobný vandalismus na Trafalgaru, rzpct 2 YP

3 komentáře:

standby řekl(a)...

to ze nikdo nekomentuje moje prispevky, tomu se neni co divit...ale 4F?
VZPAMATUJTE SE! PROBUDTE SE! KOMENTUJTE! JE TU NUDA!

4F: ja porad cekam na prispevek o vasi ekofarme, to by byl trhak :)

Anonymní řekl(a)...

vic nocnich fotek a vic rosti!:)

suzan řekl(a)...

4F: drsnaci prece chodi ven bez mobilu, tak co te to napadlo brat ho (zrovna) do stratfordu? (anebo spis: vraci se bez mobilu?)
vzdycky sem chtela jet do anglie trajektem a videt ty udajne uzasny bily skaly. aspon ted vim, ze tunel byl zrejme lepsi reseni..
p.s. jo a taky nam pi.prof. petrasova, ze na trajektu maji vse za vyhodne ceny. teda hlavne balantinky..