neděle, května 29, 2005

Pár blábolů na dobrou noc

Milé děti, napíšu vám krásnou bajku, kterou mi vykládal můj drahý spolubylící. Malá zrzavá lištička potřebuje vykopat jámu u svého domečku a nemá rýč. Tak ji napadne, že půjde za hodným ježečkem a ten jí rýč půjčí. A jak tak jde lesem, tak se jí hlavou začínají honit ošklivé myšlenky." Co když třeba ježek nebude doma, a co když bude doma a nebude jí chtít ten rýč půjčit. Jo ježek bývá takovej náladovej on mi ho dneska určitě nepůjčí. Bude kvůli něčemu strašně nasranej a ještě mě seřve že ho otravuju. je to hajzl ten ježek, že mi ten rýč nechce půjčit." A tak si lištička ve své zrzavé hlavince postupně vykonstruovává šílené myšlenky a až dojde k ježečkovi, který ji slušně pozdraví, tak jediný co mu řekne " tak si ten strč klidně doprdele ty kreténe lakomá!" Já jsem podle Vlasti taková malá lištička. Bohužel nejsem sama. Znám dvě takový malý zvířatka, která se měla hodně ráda. Kvůli své ješitnosti, zatrpklosti a povrchnosti se nejsou schopni bavit.To jedno se docela snaží, ale bojí se říkat pravdu. To druhý se otočilo nasraně zády a nechce nic slyšet. Třetí zvířatko je má oba strašně rádo a nemůže jim pomoc. Možná tuší jak, ale je v pasti, do které se tak náhodou chytlo. Ví věci, který by radši nevědělo a má strašný strach, že ho to semele. To je druhá pěkná bajka milé děti. Ponaučení: přátelství je nekrásnější věc na světě, stálejší než láska. Tak si to uvědomte milá zvířátka

12 komentářů:

standby řekl(a)...

;(
skoda, ze zviratka netrpi amnezii, jako kreslene postavicky ve futurame

Unknown řekl(a)...

A co kdyz se to zviratko otocene zady otoci celem? dostane pravdu do oci? nebo jen dostane dalsi ranu pesti do kouli?
ted sem trochu zapomel kdo je ktery zviratko...Anet..nejsi ty nahodou sova?

Anet řekl(a)...

Všechny zvířátka jsou nemocný a potřebovali by utratit at nedegenerujou.

Nika řekl(a)...

souhlasim s petrem, kdyz se zviratko otoceny zady otoci celem dostane do drzky a spadne jeste hloubej nez bylo predtim kdyz bylo otoceny zady.

Anet řekl(a)...

Nikuš byla bych moc ráda kdyby, si nikdo nebral příklad z tebe. Tvé chování k tvým nejlepším kamarádkám nebylo zrovna ukázkové.

Unknown řekl(a)...

Anet: Ja Niku dlouho za tohle zatracoval,ale uz ji nejspis chapu...

Nika řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Nika řekl(a)...

Neresme to na blogu, na mne se nic nezmeni a ja ani nechci. anet ty nemusis posuzovat me chopvani, neposzuuju tvoje.. ale jak rika elish kazdy sam:)

Unknown řekl(a)...

Nika ma pravdu,nechme toho,stejne tu mela kazdy o necem jinem...elis,tebe se to vubec netyka.

Anet řekl(a)...

Omlouvám se všem, jenž si myslí, že se jich to nějakým způsobem dotýká. Neměla jsem v úmyslu vyvolat šíleně úchylnou debatu. Jen jsem vv neděli byla hodně smutná a špatná. A taky navíc jsem lištička co si ve své hlavě vykonstruovává šílené myšlenky, jenž nemají opodstatnění. Byla to jedna velká chyba

paul řekl(a)...

jop jo pekny anet mocky se mi to libilo

Unknown řekl(a)...

El: tady jde zjevne o pratelstvi,vis?