neděle, května 29, 2005

Saturday Night Fever

Díky dnešnímu večeru jsem potkal minimálně tři lidi, kteří mi udělali radost: Vanet (protože umí držet jazyk za zuby), slečna Dostalíková (protože dokáže rozpoznat SKUTEČNÝ talent), Ondra H. (protože balí ty nejlepší cigára na světě). A za čtvrté Elishe (protože je chytrá jak čert a krásná jak anděl). (PS: Radimovi se určitě nebude líbit, že příspěvkuji ve čtvrt na čtyři ráno; uznávám, že jen málokdo to dokáže a já to rozhodně nejsem.)

7 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Zapomněl jsem na Jimba, který obětoval holčičí program jen proto, aby poznal i odvrácenou tvář Světa. ;-)

Nika řekl(a)...

Me zase potesili kalici maturanti na oskole, takze to snema neni az tak spatny:) ale nepotesil me fejla, ze mi dal dva goly, MNE!psycholologie:)

standby řekl(a)...

a ja dnes poprve videl AZ kviz Junior...a nedaval si to

Unknown řekl(a)...

Nevim co rict.Metaxa ******* forever...???
tim chci rict ze me potesila vana :)

suzan řekl(a)...

nika: cast maturantu s nama parila i na sladech. meli jste jit tam, byla tam lakros party;) (ne ze bych to nekdy hrala)

Nika řekl(a)...

suzan: jo oni tak migrovali, meli zaplaceno tam i tam a hledali nejhezci "rostenky":)

Anet řekl(a)...

Ja rada, že žiju. Nejdřív Peca ničit anetku slivovicí, pak tím výborným řeckým pitím, pak přiletěl fíky fík a vaječný koňak mě málem zabil. Pak nad ránem, když už jsem dokonce věřila tomu, že se nepokosím a všechno to přežiju mi začne nějakej chlápek vyhrožovat, že mě zabije. Jinak to byl moc príma víkend. Tenhle přijedu zas.