úterý, května 03, 2005

Ohýnky

Tak jsem letos neužila žádné pořádné vatry...myslím si, že ohýnky o filipojakubské noci mají svoje nezvratné kouzlo, zvláště když se pořádají v nějaké vesnici.Loni jsem byla ve Skašticích na pálení čarodějnic a nejvíc mě tam zaujalo to, že jakmile se dospělí zkalili, tak na své děti připevnili takový ty blikačky na kola, aby je i za tmy a kalným zrakem viděli.No ale zpátky k ohýnkům...zajímalo by mě, co na nich lidi tak přitahuje..smrad spálené gumy, ohořelá šusťákovka, kolující flaška,karcinogení špekáčky..to mě vůbec připomíná naše táboráky za psychinou,ze kterých jsme se s Nikou a Jarkou vracely v podroušeném stavu nesmírně dobroudužnou cestou polem (pikantní to bylo zvláště po dešti)
No nebudu sentimentální, nejvíc mě na ohních přitahuje fakt ten špekáček:-)

8 komentářů:

STEN řekl(a)...

Zuzi, akce za psychinou jsou velmi, velmi citlivé téma. Nerad bych se vyjadřoval k situacím, které jsem tam viděl, resp. neviděl, resp. byl viděn.

standby řekl(a)...

filipojakubska noc,uz jen ten nazev je znepokojujici :)

ted uz si mepamatuju kdo ridil ten dabelsky vehikl, kterym jsme za tmave noci brazdili pole za psychinou...ale tusim, kdo sedel na nosici vepredu (ja?) a hral na kytaru Zeny a kdo mu drzel nohy(sten?).a kdo pak dohanel policajty na skladacce (peca)a kdo si to vsechno pamatoval a za par dni nam to pripomnel (4F?). taboraky za psychinou, pandorina skrinka, zuzko proc?! :)

pleva řekl(a)...

prosim vas,citlive tema..vzdyt byly paradni.vzdycky jsem odchazela prvni a pamatovala si toho poskrovnu.tak to mam rada:)nejlepsi byl ten po brachove maturite..no jo,to byly casy.hned bych to vratila.

tetraFejla řekl(a)...

A pamatuje si někdo ten hodně zvláštní, jak tam byla i Markéta Sivková/Dvořáčková? (A celou dobu mi šeptala, že bychom už měli jít, protože je to váš večírek a že vám to kazíme?)

zuzkav řekl(a)...

4FJo, ten si pamatuju, ten byl moc fajn!
pleva-Jo, taky bych ty casy dala hned zpatky:-))

Anonymní řekl(a)...

no ja sem tam byl na taboraku jednou, necekani nezvani sme tam dorazili s kumpany pred svitanim kdyz uz zadnej taborak nehorel a valela se tam jen opila (silny eufemismus) em ktera nas vsecky polila cervenym vinem a myslim ze doslo i na bitku. pak sme vam tam dopili vsechen chlast a sli dom. casove to teda nedokazu zaradit (stalo se to asi mezi ctvrtou a sestou ranni, tak 27.6.200?) no a mozna to ani nebyl vas taborak, mozna byl nas a ja to mam popleteny tak pardon.

Nika řekl(a)...

Tak se taky pripojim k sentimentalite, taboraky byly super,ale urcite budou stale pokracovat. dokonce si pamatuju i ten s Marketou, byla sem ve druhaku.no a pulka byla opravdu nastvana, ze ten fejla je vsude.

standby řekl(a)...

ta pulka sem byl ja!