čtvrtek, května 12, 2005

Pete Doherty Strung Out!

Tak jsem po nekolika dnech konecne nasel solidni internetovou kavarnu: kecam, sedim v McDonaldovi naproti Windsor Castle a mam kredit asi na 40 minut online. Omlouvam se, ze to trvalo tak douho; omlouvam se taky za to, ze od utery neodpovidam na eSMSky ... a nectu je, nemam totiz mobil. (Z duvodu, ktere vysvetlim pozdeji.) Kazdopadne posledni zprava, ktera mi prisla, byla od Jimmyho, ale uz jsem nestacil odpovedet. Nasi expedici pronasleduje smula: ztraty, kradeze, urazy, onemocneni, etc. Ale pozitiva prevazuji: lide jsou uzasne mili, pocasi nadherne, hospoda na kazdem rohu a sexy Indky na kazdem kroku. Vic napisu az o vikednu ze sladkeho domova, ted jen neco, co me zaujalo v uternich Timesech:

The rise and fall of Pete Doherty, drug-addled rocker and sometime boyfriend of Kate Moss, is to be the subject of a piece of puppet theatre. The as yet untitled show by Colin and Fergus will play the Edinburgh Festival Fringe in August. As Doherty sings in the single by his new band Babyshambles: "Why would you pay to see me in a cage/That some men call a stage?" The Times, Tuesday, May 10, 2005, p. 14

To je zatim vse, teste se na me, pratele. Prvni mezinarodni log v dejinach emaracany timto trapne konci.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

cha, trapne loutkove divadlo! svanca uz ma skoro dokoncenou operu s pracovnim nazvem "the rise and the rise of pete the divine"... v hlavni roli zfetovaneho PD se predstavi simcha, kate moss bude zpivat a hrat dan, petem zmlacene chudaky zatim obsazeny nemame ale vyhledove se pocita s nekym z maracany...

Anonymní řekl(a)...

cha, trapne loutkove divadlo! svanca uz ma skoro dokoncenou operu s pracovnim nazvem "the rise and the rise of pete the divine"... v hlavni roli zfetovaneho PD se predstavi simcha, kate moss bude zpivat a hrat dan, petem zmlacene chudaky zatim obsazeny nemame ale vyhledove se pocita s nekym z maracany...

standby řekl(a)...

4F: ja myslel, ze si jedes odpocinout od PD, ne ho vyhledavat, nemas ho tu doma dost? :)

oftopik: vcera se mi krasne usinalo, za zvuku cykád, v polospanku mi doslo, ze su na kolejich v praze, tak sem otevrel okno (scena jak z aktaX) abych tuto zahadu neprodlene vyresil a on to byl alarm auta. ale znel krasne. myslim, ze sem za toho podmaniveho zvuku usnul na parapapetu...a nebylo to jen temi 5tequilama, co do me moje mile sousedky nalily

Anonymní řekl(a)...

standby: a slysels ty ozraly co ve ctyri rano hrali pred koleji fotbal s pet flaskou a rvali "jebat slovaky do analu!!!!"?

standby řekl(a)...

simcha_ja o cykadach a ty zas jen o tom sexu...

Anonymní řekl(a)...

standby: ja vim ze su hnidopich, ale stejne - ja tmam taky rad cykady, ale nesnasim tu cykany a cyzince... nic, du si dat na uklidneni caj s cytronem a cygaro...

Nika řekl(a)...

offtopic: jaro je na hovno, uplne k nicemu, preskocila bych to hnusny depresivni obdobi. do haje s jarem

standby řekl(a)...

simcha_zopakuj si vyjmenovana slova po C,ty cycmane

jaro je svezi,pole sou krasne hnedy nebo zluty,jako trenky rekl by mojas

rdw: hodny sousedky s tequilou sou k nezaplaceni:)

tetraFejla řekl(a)...

Tak vám všem pěkně děkuji za support ... :-( Už jsem doma, ale pořád bez mobilu; kontaktujte mě prosím pomocí ICQ, mejlu a tohoto Satanova vynálezu. Podrobnější zpráva zítra, teď se jdu vybalit, umýt a zkyliet.

Anonymní řekl(a)...

diky ondreji, vzdycky jsem si chtel zahrat kate moss. presne jak nerika natalie portman: "i'd rather be a movie star than smart
". taky bych chtel podekovat rodine, bez nich bych to nedokazal.