neděle, května 29, 2005

Update your bookmarks!

Od té doby, co čtu internetové hudební časopisy, se zvýšila kvalita mého života a poslouchám tu nejlepší hudbu. Někdy totiž osvědčený All Music Guide nestačí. Doporučil bych vám především dva: Pitchfork a Stylus. Díky nim jsem objevil skupiny, o kterých jsem nikdy neslyšel a který mě teď šíleně baví: namátkou The Arcade Fire, Architecture in Helsinki, Daedelus, The Fiery Furnaces, The Go! Team, LCD Soundsystem, M.I.A., The Magnetic Fields, The Postal Service, Prefuse 73, Vitalic. A těch žebříčků: Top 100 Albums of 2000-04, Top 100 Singles of 2000-04, The 50 Best Albums of 2004, The 50 Best Singles of 2004, The 50 Best Reissues of 2004, My Mom's Top 10 Songs, Top Ten Solos, Top Ten Songs To Play When You Want To Keep Your Neighbours Awake, Top Ten Reasons Why Jay-Z Sucks, a tak.

Deska Thunder Lightning Strike (2004) od The Go! Team mě odrovnala. Třicet pět minut koncentrované zábavy nahrané někde ve sklepě. Doteď nechápu, na jaké nástroje hrají a proč vlastně. Shánějte, kupujte, stahujte. Tuhle desku musí slyšet každý.

4 komentáře:

tetraFejla řekl(a)...

Nedělej si škodu, já si vystačím sám. Ještě doplňuji Madvillain a Animal Collective.

Anonymní řekl(a)...

4F: konecne nekdo zna a dokaze ocenit arcade fire! uz 2 mesice se je snazim vsem vnucovat.

Anonymní řekl(a)...

go go go!team! a jinak pitchfork rzpct..

standby řekl(a)...

uz vim co mi to pripomina! zadnej sklep,ale nasamplovana materska skolka s nebezpecne chytlavou melodii. i simcha kdysi umel hravat na fletnicku, ale co se vratil z toho tabora na jablunce...,uz nikdy rikal