pondělí, května 23, 2005

Soulmates Never Die

Tak trochu jsem to u ní tušil už od začátku. Ohrnutý ret směrem k bradě, jako když natahuje, akorát bez toho natahování. V jedné Ničiné knížce psychologie jsem četl, že je tohle pozůstatek po opicích, který tímto dávají najevo samcům ukončené plodné období. Nicméně jsem nepropadl paranoie a vesele dál konverzoval. Potom už se rozhovor začal nepříjemně stáčet, a mé levé noze (považuji ji za velmi inteligentní) to došlo z předstihem a z šoku se celkem hodně začala klepat. Pak přišel začátek osudné věty o konci vztahu, nacož okamžitě reagovala jedna citlivá a bolestivá část mužského těla stáhnutím a vysláním pověstného mrazení až ke krku. Vždyť to, kluci, znáte. Pro ostatní: připomíná to pohlazení drátěným kartáčem.
Pak už mi vypověděla službu hlava a já rezignovaně blábolil něco ve smyslu: "no,jó", "jasně" nebo "já taky", i když upřímně jsem se cítil, jako by mě přejel autobus.
A aby toho nebylo málo, tak jsem následně v hospodě zažil noc tragických zpráv. No hlavně, že se nikomu nic nestalo. Když si teda pokusím odmyslet jednoho mrtvýho. Stejně ale musím poděkovat P&T&F za psychické podržení. Té horší části včerejších událostí ale musím vzkázat: Memoriae, lambe mihi nates. (Vzpomínky, polibte mi prdel)

15 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Stene ale uzili sme si to ne? :)
jeste ted je mi zle,a kolo parkuje nekde v baraku,jak se tam dostalo netusim...

tetraFejla řekl(a)...

Bylo to pěkné, v mezích možností samozřejmě. Moje oblíbená hláška ze včerejška (servírka na Steaku): "To pivo vám už nedám, ale mohla bych přinýst takových šest tequil, co říkáte?" A Stane, hlavu vzhůru. Doporučuji četbu Schopenhauerovy Metafyziky lásky, Nietzscheho Tak pravil Zarathustra, Wrightova Morálního zvířete. A Malý princ, jak jinak.

Anonymní řekl(a)...

ano, vice takovych psycho veceru.. no jinak, vikend v km potvrdil, ze se tu kali porad jeste dobre a generace mladych kalicu navazuje na nas starsi (viz. mladsi masnak, hanicka v. a spol.:)-toto se vztahuje k patecni jizde na svete. nicmene byla blbost myslet si, ze se doma neco naucim, takze za chvilu jdu do filmace a ve ctvrtek mi vsichni (hlavne ucastnici vcerejsi session, protoze ti me nechteli pustit domu!:) drzte palce.

standby řekl(a)...

s tou levou nohou to znam, je to nejvic citlivej organ muzskyho tela a vzdycky vyciti, kdyz jde do tuhyho...
ale po svete chodi spousta peknych holek, nebo medvedu, pod jejichz maskou se skryva pekna holka. Vykasli se na Nietzscheho a mrkni radsi na Revizory, pak ti mozna bude davat smysl i ta ma predesla veta :)

tetraFejla řekl(a)...

Ještě jedna vzpomínka mi vytanula na mysli a nechce pryč: Koňouš a spol. zpívající s maximálním nasazením "Chtěl bych být ... medvídkem ... mývalem ...".

Stane ještě něco: moc pěkný příspěvek. A nezapomeň na přípitek: "Na nepřítomné přátele, ztracené lásky, staré bohy a období mlh. A ať každý z nás dá ďáblovi vždy to co jeho jest."

Anonymní řekl(a)...

ser na nu, stene, zensky jsou jenom na peklo. radsi taky oblec ruzovou a uvidis, ze ti bude hned lip..:)

Anonymní řekl(a)...

>>4f: toho wrighta jsem necetl.. rikas dobry?

tetraFejla řekl(a)...

svanca: Ta kniha změnila můj život. K horšímu, samozřejmě.

Anonymní řekl(a)...

>>4f: dik za tip. po nicem jinem nez po poradne zmene svyho soucasnyho extremne nudnyho zivota netouzim vic..:)

Nika řekl(a)...

stane holky sou normalni mrchy, fakt vsechny do jedne, a vem si ted je jaro mas prilezitosti a prilézitostii:) ja bych to hned brala:) vlastne mas strasny stesti, fakt.

zuzkav řekl(a)...

Stano tys to strasne krasne napsal,fakt jsem to obrecela.Nevim cim bych ti poradila,rada me maminky ti asi nepomuze(Zuzanko, kdyby ti zdrhl chlap za nejakou mladsi tak hlavne PREVED VSECHNY JEHO PRACHY NA SVUJ UCET)Proste to je asi osud a na tebe nekde ceka nejaka krasna chytra chapajici a proste uzasna

STEN řekl(a)...

Jenom tak pro všechny co mě pomohlo:
1) tekutiny- pivo, tequila, B52
2) jídlo- cokoliv co se snese s 1)
3) hudba- Kryštof:Ženy, New Order:Blue Monday, PJ Harvey:Get Rid Of Me, Hole: Be A Man
4) všemožné projevy empatie od F.,P.,T.
5) běh- párkrát kolem Bágráku jako Forest Gump
6) vyblít to všechno na blog

Anonymní řekl(a)...

brněňští včelaři spolu s klubem přátel medu a sádla cítí spoluúčast a na důkaz hluboké soustrasti zasílají3dvoulitrové lahve medu s dřevěnou špachtlí.

Anonymní řekl(a)...

Stan: Klara je jina. Neznam ji tak dobre,ale vzdy na me pusobila dojmem "Vim,co chci", ale "Nerada bych nekomu ublizila pri te ceste za svym". Jak rikam, neznam ji dokonale, ale spatna neni, mrcha uz vubec ne! Urcite pro ten rozchod mela duvod. Hlavu vzhuru!
p.s. Takze je volna? :-)

tetraFejla řekl(a)...

Anonymous 11:23:25 - Po takovýchto komentářích mám chuť zakázat anonymní komentáře, i když vím, že to nejde. Ale i když někdo nemá účet na blogspotu, může se aspoň podepsat; to je slušnost.