pátek, března 25, 2005

Aprýl

že prý 23-3-05 slavila Ďuďu a já dvacetiny, zemřel šedivák, že prý když už je mi dvacet, tak můžu tykat hebovi, že prý byl sten po deváté od ledna nemocný, že prý jsme zas chlastali zelenou, že prý karel bere koks, že prý terka masňák byla v klubu "divoká", že prý jsem tančil na helenku a nemám to říkat radimovi, že prý terka nevěděla, že jsou v okně vajíčka, když se jej už asi po třetí snažila strašnou ranou zavřít a prý ani ráno nevěděla, jak z pokoje trefit na chodbu, že prý je praha krásná a malá a že není problém potkat se s terkou a mojasem v metru a se simchou na peróně, prý že teleport z prahy nefunguje a prý že mě jeden granát probere, taky že prý aqua rocks a ACDC doesn´t rock anymore, že prý se pak stavím ještě na jedno na piano, že prý nemám jest tu kačenu, co je až na sobotu až se vrátím z hospody. Prý jsem se v noci upsal na nějaký skládání letáčků do obálek?! Že prý dneska v pátek 25-3-05 se slaví zase a zvaní jsou všichni, start prý v 20:00 na maracaně a prý mi ještě máte dát co nejdřív vědět, kdo přijde, ať to neskončí blokovacím fiaskem jako posledně. A jsem ostříhanej, prý

omluvte prosím horizontální polohu obrázku a lenost moji s tím něco udělat

2 komentáře:

tetraFejla řekl(a)...

Toto je nejlepší příspěvek, co jsem kdy četl.

standby řekl(a)...

tak trochu o ni premyslim do profilu, mi to tam fakt sekne