pondělí, března 14, 2005

Miloš Zeman Strikes Back


Vím, žže tahle hospoda je zatím apolitická, ale tohle mě fakt dostalo. Bývalý premiér Milošš Zeman napsal memoáry. ŽŽe to bude docela hnusné čtení bylo jasné kažždému, ale žže si důchodce z Vysočiny hrábne takhle hluboko čekal málokdo. Knihu jsem sice nečetl a asi ani nebudu, ale vššeříkající a mimořádně hustá recenze tvoří hlavní komentář dneššního Respektu. Pokud tohle neskončí žalobou na ochranu osobnosti, tak už asi nic. Čtěte a děkujte bohu, žže teď máme za premiéra vcelku nešškodného žželezničáře a ne tu děsivou prehistorickou obludu.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dalsi idiot, pisalek...

suzan řekl(a)...

off topic
teteFejla: filipe, dik za nano_cd! - je od tebe (pak predpokladam, ze si to mam vypalit) nebo od peci?

Unknown řekl(a)...

Sju: po spolecne domluve...od filipa...ale predpokladam ze tvoje :-)

standby řekl(a)...

cetl jsem ten clanek, je drsnej a to je spravne, skoda jen, ze respekt cte v cr 31lidi (a to pocitam i toho punkace, kterymu jsem ho minule na trase km-praha venoval:)
nevim, jak se k tomu bude stavet cesky bulvar, ale tipoval bych to spis na:
"Kolik na tom Zeman trhne?"
"Buzkova je lina coura"

Zeman bude za chlapaka, ktery konecne nebojacne vyzvonil, jak to v te ceske zkorumpovane politice chodi.

standby řekl(a)...

ted trochu (trochu dost) offtopic. mrknete na simchu a na fotky z karlovic. tim bych chtel celit neopravnenemu narceni, ze sme tam zas jen kalili jak hovada. ja si jel predevsim zalyzovat (narozdil od nekterych). Pete Pizza!!! (nevedel jsem, co dodat)

tetraFejla řekl(a)...

suzan: Nemáš zač, je samozřejmě tvoje.

Standby: Podle vlastního inzertního oddělení má Respekt náklad 26,000, což mi připadá docela slušný. Blbý je, že Zeman své knihy už rozprodal téměř celý náklad, tj. zhruba 200,000 výtisků. :-(

Anonymní řekl(a)...

Póvl, vsude samej póvl...

paul řekl(a)...

No ja bych k tomu jenom tohle Milos Zeman pracoval v 8O letech minuleho stoleti v prognostickem ustavu jako spravny prognostik a egoista vstoupil po roce 89 do politiky kde se chtel zviditelnit, proslavit se, podle me to ze pusobil v CSSD bylo dano ciste tim ze jina volna mista v politice nebyla, vypiplal CSSD spolu s ZEMAKOBUSEM, stal se premierem chvili ovlivnoval verejne mineni(bohuzel) a pak s pompou sobe vlastni odesel a stal se duchodcem s vysociny. Je mi jasne ze jeho cesta byla plan intrik a podobnych svinstev, ale je mi to upne ukradeny protoze nemam rad CSSD uz vubec ne spidlu a jeho socialni stat, nemam rad masinfiru grosse, a ani petru buzkovou, nesnasim prevleceneho komunistu skromacha, dale pak KSC, jsem volicem pravice na US mi vadi jen to vsechno ze proto aby se udrzeli u koryt jsou stale vlade, proto mi nezbude nic jineho nez MODRY PTAK

standby řekl(a)...

doktor: a co zelena?
!driv! jsi na ne nedal dopustit

paul řekl(a)...

neni ZELENA jako ZELENA vlastne TAKOVAHLE TETRA ZELENA to bych si celkem zavdal tak jo JIMMY jinak budes tedka o vikendu pekne doma v KM CAPITAL