čtvrtek, března 24, 2005

Už nikdy nebudu hrát fotbal....

Píšu trochu se zpožděním (a s kocovinou, která se samozřejmě projeví v následujících odstavcích), protože jsem měl v poslední době celkem nabitý program: Kuba měl narozeniny, Jimbo měl narozeniny, Šedivák měl pohřeb (Filipe, tu minutu ticha jsme drželi. Akorát všichni, krom mě a Kuby, který zrovna telefonoval s Danem, ji odmítli držet vstoje), no a konečně: Standby měl narozeniny, takže je mi ted trochu zle!

Úterý večer.
Opět jsem se rozhodl jít podpořit bandu Kroměřížských výpitků, snažících se hrát cosi, čemu se oni odvažují říkat "fotbal". Z tohoto představení, plného promarněných šancí, výhružek, sprostých nadávek a špatných hereckých výkonů, jsem odcházel poněkud zklamaný...
To, co tam ti kluci předváděli, bylo opravdu mizerné.
Možná by se dal jejich neúspěch (6:4) připsat absenci klíčových hráčů (Jimbo, Kuba a Standby měl narozeninovou party se svými spolužáky, Simcha prý někde chlastal), dále Vlastíkovi (jemuž bolest v rameni - podle některých způsobená tím, že když se s někým rve a dává mu "dělo", napína při tom paži, takže klouby nemohou tlumit náraz - znesnadňovala jakoukoliv činnost, včetně následného pití piva) nebo mizerně malému počtu fanoušků a fanynek.
Proto vás tedy, jako majitel týmu (jmenovaný bezprostředně po tom, co ten bývalý nutil jenoho hráče k típnutí cigarety), vyzývám, abyste se příští týden v úterý 29. 3. 2005 ve 21:00 (devět hodin) vecer připojili k fanouškovskému kotli, v jehož čele se ocitne momentálně indisponovaný Vlastík. Tento zápas bude jedním z tech nejdůležitějších, protože v něm půjde o potupnou porážku jeho bývaleho spolubydlicího, známého též jako Ču***, Pi**, atd...
Čekáme Vás :)

No, a proč už nikdy nebudu hrát fotbal?
To samé úterý, než jsem se probudil, jsem měl sen... Jdu si tak Vodní ulicí. Je večer. Tma. Jsem opilý. Vrávorám. Když najednou spatřím nějaké neznámé postavy, jak si hrají s míčem. Je to kopací míč. Já, ač ty míče vidím dva, si usmyslím, že se do něj (nich) strefím. Že si kopnu...
...najednou mě probudí zaúpění (moje) a strašná bolest.
Kopli jste někdy ve spaní vší silou do zdi?

3 komentáře:

paul řekl(a)...

to ne ale vlastne mnohokrat jsem celou vahou spadl z postele

Anonymní řekl(a)...

ta bolest v rameni je opodstatnena a samozrejma (takze nema smysl si z toho delat srandu:), to nasledne nepiti piva jiz nikoli..

ps: karliku, co se skryva za tema hvezdickama?:)

standby řekl(a)...

kasha: a znas takovy ty sny, kde je spousta zurcici vody? to je taky hodne dobry vstat, nez neco udelas :)

a vlasta jako fanynka? to nikoho nenalakas, dokonce ani me a to hraju