čtvrtek, března 31, 2005

Tesco

Tak jsem se zase jednou rozhodla obohatit nasi blogovou session. Takze zacina muj druhy prispevek, Rado uz druhy!
Minuly tyden jsem chybela na vsech uuzasnych akcich, tim myslim cubovu,jimmyho a standbyovu oslavu narozek, fotbalek v sobotu na marakane (i presto ze Team velice neocekavane vyhral) predvelikonocni voziracku, z duvodu neodkladne brigady v Tescu. Rikam neodkladne, protoze sem proste svorc.
Uz tam nikdy nepujdu.
Nikdy
Jsou tam hrozni lidi, to byste neverili, mi spolupracovnici si nejen mysleli ze mi je sladkych 16, ale oni si to mysleli jeste tri dny pote, co jsem jim rikala ze studuju prava na vysoke skole. (uznavam, slecna, 16-tileta kosmeticka,nadsene ocekavala detatko,kourila asi 2 cigarety za hodinu a chodila po pracovni dobe randit s Ukrajincama, te to mozna asi nedoslo)
Jednali tam se mnou jak s nejvetsim povlem a neustale me kritizovali zato, ze spatne strkam flasky do regalu. Jako 16-tileta krehka divna jsem byla pridelena k 2 litrovym pet flaskam cehokoliv. Strkali ste nekdy flasky do regalu? Na to totiz musi byt system!! A my mladi tomu prece nerozumime. Pote co zjistili, ze na jejich system kaslu a skladam to tam hlava nehlava, hlavne aby tam toho slo narvat co nejvic a abych to mela co nejrychleji z krku, me preradili. K PIVUM. Snad za trest, po bednach s pivama jsem si prestala stezovat a za odmenu jsem byla poslana zpet k mym dvou litrovym flastickam.
V tu dobu jsem uz na Tesco byla nastvana fakt hodne. Za blbych 46 korun hrubyho jsem se tam denne od 5- 10 vecer div nepredrela.
Zacala jsem jim to oplacet. No jo, proste jsem kradla, zacala jsem nenapadne vodama, pote mirindama az ke coca cole! Dalsi den jsem do sebe narvala asi 2 studeny klobasy s rohlikama a zajedla cokoladou (velkou) Me zraci obdobi jsem slavnostne zakoncila Milkou a marcipanem... Snad jsem se jim aspon trochu pomstila.
Uz nikdy. Nikdy.
Doufam ze nikdo do Tesca nepujdete, jsou to proste hrozny svine.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

niko, kdybys mi rekla, ze beres jen 46kc/hod brutto, nabidl bych ti vic, jako ze bys zvala lidi na moje party (nebyly jen 3!!!) a ruzny dalsi promo akce se zelenou a tak. Minulej tyden jsem byl totiz bohatej:)

Anonymní řekl(a)...

niko, kdybys mi rekla, ze beres jen 46kc/hod brutto, nabidl bych ti vic, jako ze bys zvala lidi na moje party (nebyly jen 3!!!) a ruzny dalsi promo akce se zelenou a tak. Minulej tyden jsem byl totiz bohatej:)

suzan řekl(a)...

nika: ani se ti nedivim, asi bych udelala to samy. no mozna bych zvolila trochu jinou kombinaci potravin a urcite sirsi zaber;)
kuba: kdybys byval prisel k nam na obalky, byl bys ted bohatej..

tetraFejla řekl(a)...

nika: Hrozný zážitky, snad jsi aspoň užrala svůj díl. Na podporu tvého spravedlivého rozhořčení už nikdy nevstoupím do Tesca. (V Kroměříži stejně žádný není, tak to nebude zas tak velký problém.) Team!

suzan: Kapitalisty vykořisťující námezdní (a navíc věčně zkalenou) pracovní sílu tady nepotřebujeme! Dělát nábor v hospodě je nemorální! A prodávat tam oblečení taky! Chceme odbory! Chceme Úřad na ochranu hospodářské soutěže!

-----------------------------------

Nezbývá než svůj levičácký výstup pro dnešek uzavřít zvoláním: "Komunismus nebo smrt!" :-]

STEN řekl(a)...

No jo Brno, tam ještě nebyla zrušená robota, že?

suzan řekl(a)...

4F: jen se nedelej, jedes v tom se mnou, kapitalisto!
a jestli si myslis, ze delat nabor levne pracovni sily po tom, co pozila znacne mnozstvi alkoholu zavani nemoralnosti, tak..(!)
mas uplnou pravdu.)

tetraFejla řekl(a)...

suzan: Já už pro jistotu v hospodě nikdy nic nepodepisuju. ;-)

suzan řekl(a)...

4F: podpis je ucinnejsi (a hlavne vymahatelny) prostredek, jak se nam osvedcilo. na poctivou ustni dohodu uz dnes totiz nikdo nehraje!

paul řekl(a)...

no myslim zes tim bohuzel tescu m oc neublizila ono tve cokolady na to ze ma tesco 5O marketu po republice neni zas tak moc no a vzhledem k tomu ze stavba tesca zivi rodinu moji drahe polovicky tak mi to tesco zase tak neva to mate jak s nemocnyma kdyby nebyli jsme na mizine a jak bysme pak s pecou jezdili autem no to bysme snad chodili pesky

tetraFejla řekl(a)...

paul: Ty voe, ty přirovnáváš konzum k nemoci? Nejsi ty kua filosof?

Unknown řekl(a)...

Chodme pesky...auta skodi zivotnimu prostredi :)