středa, března 23, 2005

Šedivák (* 6.11.2000 , † 23.3.2005)

Tak můj Šedivák to dneska zabalil a odešel tam, kam všichni jednou musíme, do kočičího nebe. Našel jsem ho kdysi u stadionu a odnesl v krabici od bůhvíčeho až domů. Mnozí si to neuvědomují, ale ten chlapík s emaracanou prožil spoustu akcí, namátkou: čínský komponovaný večer, mexická párty, robotí tanec, Stanovo a Pecovo tour de zahrada na skládačce, apod. Asi nezvládl vidinu řeckého tanečního večera s islandskou hudbou, snad se lekl kuře párty. Každopádně dnes tiše zesnul a byl zakopán za zahradním domkem, kam chodí zvracet jen ta největší hovada! Každý, kdo někdy přišel o kamaráda, ví, jak se asi cítím. Čest jeho památce.

(Toto samozřejmě není autenticka fotografie, skutečné záběry by byly asi příliš drsné i pro TV Nova. Ale takhle nějak skutečně vypadal, ten ospinkaný miláček. Fňuk.)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Velmi s Tebou soucitim, urcite mel moc pekny pohreb, lepsi nez moje morce :-( chudatko

Btw: Jsem na e-maracane, ani nevim jak se mi to povedlo a jak jsem si to zaslouzila, ale jsem tu. Takze: nevite nekdo moje heslo?

Mac řekl(a)...

mam z toho podobne depresivni pocit, jako kdyz vykastrovali dudu, cimz bylo znemozneno tvorbe dalsich kvalitnich dudu...mimochodem dudu ma dneska narozeniny...nikdo si na ni nevzpomel...sem rada, ze se tema kocka, nejlepsi pritel drsnyho chlapa, konecne dostalo na verejnost

tetraFejla řekl(a)...

Chtěl bych Marcelovi poděkovat za radu udělenou v soukromí: v takové situaci chlapi pár hodin posedí u hrobu, popřemýšlí o životě a pak se jdou opít. Marcel made my day again!

suzan řekl(a)...

to jsou mi novinky.. skoda, ze jsem nemela tu cest ho poznat. kazdopadne uprimnou soustrast :( a dnes piju za sedivaka!

paul řekl(a)...

no to me velmi zasahlo bohuzel sedivak byl skvely vzdy schovivavy k ruseni nocniho klidu presto ze nescetnekrat vyveden z pohody hlasitym ue nikdy se neurazil a spokojene zil svuj kocici zivot to jest vse co k teto situaci jsem schopen napsat fnukkkkk

Unknown řekl(a)...

Ouha.sedivak mi bude velmi chybet.uz jsem si na nej zacal zvykat,pockat,vlastne ne,to byla ta ovce po ranu.no kazdopadne uprimnou soustrast.dnes to zapijem.
Elis: takze,prcipesta ftom prsty nema,pouza poslal pozvanku.tudiz heslo bohuzel neznam.to by i tvuj profil vypadal jinak ;) kazdopadne vitej.zatim to vypada na hyperaktivniho clena,a to je dobre.jdes s nami vecer zapit sedivaka?
to all: a kdo sedivaka znal,nebo i neznal,je v km,a chce vzdat hold sedivakovi...ve zkratce jit zachlastat...piste!

tetraFejla řekl(a)...

všem: Děkuji, tolik projevů nelíčené soustrasti jsem ani nečekal. Dneska povinně - všichni chalastají na Šediváka, na Pražáky si pěkně dohlídnu.

doktor z hor: Zvlášť tohle mě potěšilo. Třikrát "ue" Šedivákovi!

Anonymní řekl(a)...

Chudacek Sedivacek,nikdy sem ho nevidela, ale urcite byl dobrym kocicim pritelem a jeho smrt zaboli.

Anonymní řekl(a)...

Tak i Team se pripojuje k vseobecnemu vyjadreni soustrasti. Je mi to lito za Sedivaka se dnes neopiju,ale urcite mu to vynahradim.

Anonymní řekl(a)...

A jelikoz ses Team, tak tobe jedinymu nabidnu, ze Sedivakovi nad jeho hrobem neco pekneho zazpivam.. A to opravdu nenabizim jen tak nekde a nekomu,toho si vaz.

Anonymní řekl(a)...

Taky se pridavam a vyslovuji uprimnou soustrast. doted si pamatuji, jak hrozny to byl pocit, kdyz se mi muj krystof (taky petr pan...nechapu proc) prehral v akvarku. pro ty neznale to byl nadherny krecek. jeste par let jsem trpela vzpominkou na jeho pohreb, kdy ho muj otec (necita) smetl na lopatku a vyhodil do popelnice. dokazete to pochopit? ja teda ne.
tekze neves hlavu...zrovna pred chvilkou jsem videla na nastence inzerat, ze nekdo daruje moc krasne stenatko. roztomilou dogu. co ty na to? :-)