pondělí, března 21, 2005

Sugar,baby!

Jako obvykle vse zacalo nevin(n)e…kafe,tentokrát.zadnej kulečník.sten.ano,Stan.nebudu protahovat začátky.proste sme se rozhodli,ze si dame tequillu.teda se Stanem.ten uz tam ovšem nebyl.ale prisel zpatky.Tak nam donesli tequillu.zkusene jsme si posolili zapesti.Prvni liznuti zanechalo dlouhe vzpominky.Byl to cukr.wow.cisnice si omylem spletla sklenicky se soli a cukrem.nevadi.stihli sme to rozpoznat vcas,tak nam donesla sul.Ovsem tenhle zážitek vyvolal dlouhou noc.Stan uz tam teda opet nebyl.Ale ja s Filipem jsme zacali experimentovat.takze: Stribrna tequilla s cukrem a pomerancem,zlata T s citronem a curry,dále stribrna s pomerancem a majoránkou(oregano nebylo,bohužel) a nakonec konec.zlata,pomeranč….CHILLY!!!!!!!!!!!!!!! bohužel na Steaku dosel sekt,tak jsme dostali páreček Tequill zdarma.jak kdyby jich bylo malo.cestu domu si samozrejme nepamatuji,ale probudil sem se u filipa v domku. Mé levé zápěsti bylo,a stále je totálně zlute,asi curry.za chvili jdu do práce.nevim.prvni den.jo super.nejspis filip taky něco pisne,ale to je fuk.vic hlav,vic vi.ovsem pravidlem to neni.

22 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tristia: neni prace jako prace:-)a stejne mi bylo receno ze se vyplaty predavaji v hospode,takze co...

Unknown řekl(a)...

jo a terez,pokud stale chces dat svoji fotku do profilu,tak mi ji posli...

standby řekl(a)...

dobry boze, dekuji ti,zes mi dopral nedelni pobyt v praze a ne v kromerizi.amen

prcipesta: prislovi z ruky do huby by ti slo.a davej bacha na malicky kdyz ses s filipem

Anonymní řekl(a)...

Peco, ty jsi proste s prominutim hovadko (coz znamena hovado, ale v jemnejsim podani, jelikoz jsem takova jemna az etericka bytost). muzes mi prozradit, ktery naiva a neznalek te zamestnal?

suzan řekl(a)...

toy_machine: takze kafe jo? hmm...)
mmch, proc vsichni nadavajou jenom pecovi? ja rikam, ze jsou hovada oba!:))
no aspon bude dneska detox (aspon doufam).

paul řekl(a)...

zavidim zavidim ale ja uz hovno vydrzim asi by me to zkarovalo a utekl bych zbabele chvilku po stenovi akorat doufam ze by me nekdo dovedl domu

tetraFejla řekl(a)...

No, konečně jsem se dostal ke slovu taky já. Padají tu příliš silná slova (Suzan). :-) Vše záleží na interpretaci a úhlu pohledu. Já to vidím tak, že dva kamarádi (Stana nepočítám) se sejdou nad sklenkou něčeho ostřejšího, poslouchají svou oblíbenou australskou zpěvačku (k nelibosti místních metalistů) a dají si k tomu něco, ehm, ostřejšího. Bral bych to tak, že jsme s Pecou vlastně labužníci. Slískat (s povrchu pryč) tequilou se umí každý, ale spojit to s gurmánskou ochutnávkou koření je frajeřina. Každopádně si nás s Pecou budou ještě dlouho pamatovat, jsme taková tamější atrakce. (Připomínám stavitelský večírek na Steaku.) Taky je vtipný, že servírka musela volat Áresovi domů co s náma - jak už Peca předeslal, došel sekt a byli jsme odměněni tequilou zdarma. Ach jo ...

Anonymní řekl(a)...

suzan : to vis, ze hovadka jsou oba. nechala jsem se nejak strhnout predchazejicimi komentari, kde vsichni spilali jen TM, ze jsem uplne zapomnela, ze tam nebyl sam.
takze dodatecne...." filipe, styd se!" to jsem mu to nandala, co? :-)
furt premyslim nad tou prezdivkou, ale nic pro me dosti vystizneho me nenapada. nejake navrhy uz jsem slysela, ale okamzite byly jednohlasne(tedy mnou) zavrhnuty. tak se budete muset zatim smirit s mym skutecnym jmenem.

standby řekl(a)...

evca: a co tak "eve ethereal"? lehke, etericke, vystizne, zasadni..
ale trosku mi to pripomina hrubou Hrubou hospodu, tak nevim :)

suzan řekl(a)...

tetraFejla: promin filipe, jestli jsem se te dotkla.) taky jsem se nechala trochu unest. castecne me muze ospravedlnit akce "jak se z macka stal drsnak", ktera me taky tak trochu poznamenala a uz to nejde vratit ;)

Unknown řekl(a)...

takze: tady to jede.uznavam,jsem (jsme) hovada.ale nektere kombinace byly vskutku chutne...)
Evca: mimochodem mam velmi odbornou praci ;) toho neznalka neznas,ale vede se mu dobre.a me se ted taky povede:)
Jim: s tema prachama vse pri starem.a navic pracuju,ale toho sis vsimnul.kazdopadne zaver:neprijedu,sorry,jak dokylies do km,oslavime to tu.
Sju: dik ;)
Radim: az me omrzi destovka s okenou a jedem na krysy,budu abstinovat.nic jinyho me bohuzel nezbyde.

STEN řekl(a)...

A to vám naši gurmáni neřekli, že mě dostali levným trikem (Radim několikrát obětí), kdy mě schovali peněženku a já se prakticky u domu otočil a na Steaku kdesevzalatusevzala cukrová tequila.

Unknown řekl(a)...

Stan: nee.lezela na zidli ;)

Anonymní řekl(a)...

Peco, zapomněl jsi na svuj "vrchol vecera" v Paulově stylu :-)

tetraFejla řekl(a)...

Kua, ta Kroměříž je ale malá díra. Všechno se tu roznese (na podrážkách). :-)

Anonymní řekl(a)...

ups, sorry to jsem asi neměla psat...

Unknown řekl(a)...

4F: ha,tak uz je jasny kdo z nas dvou je hovado!!!! ukecany hovado! ;) co rict.muzu si za to sam.

Unknown řekl(a)...

PS: na boty si to hazes jen ty ;)

tetraFejla řekl(a)...

toy_machine_1: Já nic nevykecal, hovado... :-)

toy_machine_2: Do bot, voe, DO bot!

Unknown řekl(a)...

4F: ftom pripade ti musi elis mit WC,a i tak by to bylo tezko poznat :)
to je nechutny....
El: proc si to vubec nakousla? ;)

tetraFejla řekl(a)...

TM: Ach Peco Peco ...

Anonymní řekl(a)...

Hele Peco, klid. Napsala jsem to fakt moc pěkně, slušně a poeticky- proste tak, aby to poznali pouze ti zasvěceni :-)