úterý, března 15, 2005

Time Bandits

Obrázek “http://www.eskimo.com/~noir/ftitles/bigclock/bigcloc2.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

jsou kruti, nevyzpytatelni a utoci zakerne, vetsinou v noci. dnes nad ranem si vybrali me, svou dalsi nevinnou obet. presne takhle to bylo

praha se probouzi a jimbo s ni. hodiny na mobilu ukazuji 8:20, budik nastaveny na 8 zvoni a pada ze stolu. pac trpim stenovym syndromem z postele se mi nechce, ale musim, po 9 mam na chodove pohovor. frames do usi a botasky uz klouzou namrzlym snehem smerem k tram 38. zdalky na me gestikuluje simcha, priblizuje se: co tu delas v 7 rano? /jak sedm? dyt je 9!/ mysaku (tak se se simchou oslovujem. pro ty co neznaji banatsky slang, neni to nic lichotiveho) co blbnes? du z prace a tam koncim v pul 7! jimbo znejisti (posledni dobou se mu stavaji vskutku podivne veci). chvilku se hadame, pak zastavuju chlapka, ten zmaten priznava spravny cas a dava za pravdu simchovi. dostali me.

time bandits v praze, bacha. dnes obohatili muj zivot bezmala o dve hodiny (ale vzapeti mi je vzala prazska hromadna), ale kdo vi, co udelaji priste?
zahadni time bandits, bacha

3 komentáře:

suzan řekl(a)...

standby: tak tyhle chlapky znam moc dobre! jednou jsem takhle vstavala v 7 vecer do skoly (v zime je tma rano i vecer). presto mi ale neprislo vsechno v cajku, takze jsem se sla radsi prozretlne zeptat maminky.. no a ta me nastesti do skoly neposlala.

STEN řekl(a)...

Jimbo, time bandits jsou mezi nami vice nez si myslis. Treba takovej Filip te rozhodne nepripravil jen o 2 hodiny, podle me minimalne o nekolik let, kdyz uz ne o cele dospivani. A to ani neuvadim financni a zdravotni skody.

standby řekl(a)...

sue: to ja jednou prisel domu v 7 rano a taky nesel do skoly

sten: tak takhle jsem o tom nikdy nepremyslel a radsi ani nebudu!!! :/