středa, března 02, 2005

A to jako proč?

Nevim co me to napadlo, ale po rumunském deliriu jsem se jednoho rána ve 2 odpoledne rozhoupal k tomu, že dokážu těm úlisným vědeckým abstinentům podlost jejich tvrzení ohledně alkoholismu naší sebranky (zdravim všechny co znám, kromě Martina Loučky). Na dva týdny prostě bude to nejtvrdší, co do sebe naleju, půllitr Birellu. První dva dny pohoda, hlavně díky únavě a cestování. Třetí den přišlo pozvání na ples a naprosto automaticky jsem si řekl, že na plese si přece musím dát od limonád time-out. Chyba lávky, ale zkusil jsem ji napravit navštěvou nation2nation party s VŠE klukama. U baru jsem čekal 10minut, až se okolí vylidní nebo vykalí,a objednal si ko-ko-kolu. Že mě kámoš Shewa za mou odvahu na uvítanou kopl do koulí, Peca se se mnou pro jistotu vubec nezahazoval a ostatni se obraceli "A to jako proč?", nemusím asi dlouho vysvětlovat. A tak trapnou rovnou chůzi, znuděnost po 2minutach pokecu s jednou mexicankou nebo nutkáni do sebe nalít okenu se sidolem, jsem už dlouho nezažil. S pocitem, že se na mě všichni dívají, jsem radši po anglicku vypadl. Po anglicku vlastně asi ne, cestou jsem viděl jak vrchní pár anglánů dost rychle vyhazoval přes zahrádku.
To je smutný, co? Raději asi podobných exeperimentíků nechám, pravda je příliš krutá. No a co ty? Taky bys v pohodě přestal a nezměnil život, jenom kdybys chtěl? Ale na druhou stranu proč taky...

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Stene kecas,ja se s tebou bavil...nebo spis TEBOU sem se bavil? :-)
PS: jasne jdu do toho.haha

tetraFejla řekl(a)...

Každý občas chybuje, Stane. Musím přiznat, že i já měl kdysi asi jednodenní období, kdy jsem se rozhodl omezit přísun zdravého celozrnného alkoholu. Dokonce jsem se v tomto rozpoložení vydal s kamarády do hospody a začal to dávat v džusech nejrůznějších barev. Nejen, že se mi všichni smáli, ale nakonec mi dva zcela neznámí ožralové od vedlejšího stolu objednali jahodový kompot. (A tím myslím skutečný jahodový kompot a ne nějaký laciný alkoholický nápoj na bázi vodky.) Od té doby se vymlouvám na to, že jsem vozem. A proto se ptám, Stane: Proč jsi nezůstal u obvyklého "nachlazení"?

Nika řekl(a)...

Stane!! vydrz, ja ti verim, ty to zvladnes!!!!kasli na vsechny ty vozraly okolo a do toho:)!!

standby řekl(a)...

co nam udelali s nikou?!?!

STEN řekl(a)...

Tak myslim, ze si zaslouzim medaili, ze jsem vydrzel se neozrat po tom, co jsem uvidel vcera vecer na nasem pokoji. A to jsem predevcirem videl Ken Park. Radeji ale nebudu pokouset klavesnici a zajemcum sdelim podrobnosti na plese.

paul řekl(a)...

zdar stane no ja jsem se dostal konecne na bloq teda diky pecove registraci no a s tim chlastem ti nezavidim ale ciste z lekarskyho hlediska to nentak spatnej napad dat svym jatrum voraz