sobota, března 26, 2005

Heb a heba

protoze si dost potrpim na autenticnost, preposilam na blog celou hebovu smsku, kterou nas pravdepodobne zve na velikonocni snb pojezdeni

Heb
Hoj nejela by vase crew v pondeli na sb? Heb
(777141890, icq: 110087056)

Tak se mu prosim ozvete. Zadky vas budu bolet tak nebo tak. Ja bohuzel nemuzu, jedu do Oujezda. Jinak bych s timto vymazlenym sympatakem rozhodne rad vyrazil. A nakonec jeste vzkaz pro heba: hebe, vcera jsem na maracane potkal asi tvojeho bratra, hebu, a nevim proc, ale furt mi nejak neprirozene tocil s rukou az to bolelo. proc?

4 komentáře:

tetraFejla řekl(a)...

Ontopic: Heba je nejhodnější, na tom se snad shodneme všichni. A Jimmy je teď nejkrásnější.

Offtopic #1: Pro všechny pochybovače o užitečnosti detoxu, o důvod víc proč nepít. Když člověk pije, tak je druhej den nepoužitelnej. Když je nepoužitelnej, snaží se nějak nenásilně zabít čas a třeba si zapne televizi. A když si třeba zapne televizi, tak může omylem na HBO shlédnout druhý díl Tomb Raidera, což je hroznější než taneční hodiny pro pokročilé na Sladech.

Offtopic #2: Včera jsem šel spát relativně brzo a vyplatilo se to - měl jsem asi mnohahodinový sen o Kylie. :-) Nekecám. Pokusím se po paměti shrnout ty nejdůležitější okamžiky do podoby PowerPointové prezentace a pustím to na příštím večírku v klubovně. Ať má Stan zase o čem vyprávět sextánkám.

Offtopic #3: Doufám, že Karel včera důstojně obhajoval barvy blogu (zelená) na turnaji ve fotbálku. Očekávám detailní popis akce. Škoda, že si bude budoucnost pamatovat drtivé vítězství Teamu. Já s Nikou si to pamatuji už teď. Fotodokumentace zde. (Vlevo Nika držící trofej, vpravo já s medailí na krku, v pozadí Renoš poprvé bez kšiltovky.)

Anonymní řekl(a)...

Paneboze filipe, my sme fakt vyhrali, ja Malem zapomnela:)no to je uzasny, my jsme asi fakt dobri a mimochodem ta fotka je mi neskutecne podobna:)

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Unknown řekl(a)...

myslim,ze kdyby na ten fotbalek nevideli,stejne by vyhrali...jsou fakt dobri! nebo,i kdyby na ten fotbalek videli.prohrali by...;)