pondělí, března 28, 2005

Lejtka!


A v hospodě je už nikdy neukážu, za ty problémy to nestojí. ;-)

27 komentářů:

Unknown řekl(a)...

JEZISI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja chci zvetsenou kopii!!!!!!!!!!!jooooooooo!!!!!!!!beatles hadra!!!!!!!!!pistim jak mala holka!!!!!!!!!!!!!jjjjjjjeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
fuj

STEN řekl(a)...

Fuj to je nechutny, aaaaahhh paneboze ony jsou dokonce dve.

Mac řekl(a)...

ses posral voe?

tetraFejla řekl(a)...

Jak Macek furt pořvával "Vybal je!", tak tady jsou. A proto si nestěžujte... :-)

kasha: Vždyť jsou to jenom nohy. Normální nohy.

tetraFejla řekl(a)...

A kdo si správně tipne kdo a kde to fotil, má u mě bandasku zelené.

Unknown řekl(a)...

takze: anglie,Zdena?

tetraFejla řekl(a)...

TM: Neeee... Každý má jen jeden pokus.

Unknown řekl(a)...

lidi,tipujte.zdena to neni.

tetraFejla řekl(a)...

kasha: Neeee... A klepeťák je taky ze hry.

Anonymní řekl(a)...

olééé... já piju!!!! Chce někdo negativ?

Anonymní řekl(a)...

olééé... já piju!!!! Chce někdo negativ?

Anonymní řekl(a)...

olééé... já piju!!!! Chce někdo negativ?

Anonymní řekl(a)...

wow. Takze asi piju za tři.

tetraFejla řekl(a)...

elishe: To je radosti, krasavo. Chápal bych ještě kdybys to poslala dvakrát - jednou za každý lýtko. Ale třikrát? :-)

Unknown řekl(a)...

To neni fer,ten kdo to fotil prece nemuze tipovat :( a navic se reklo ze ma kazdy jen jeden pokus...
4F: staci mi pul litra za anglii :)
eli?

Mac řekl(a)...

protoze je to foceny zespodu(nebo me to tak prijde), tak to byl nejspis neboztik sedivak

Unknown řekl(a)...

JA blbec prestrelil,a to ty fotky kupodivu mam.a v anglii sem s fejlou nebyl :)

tetraFejla řekl(a)...

Macek: Vytáčíš škubačku? To si troufáš na chlapáka s TAKOVÝMA lejtkama?

Anonymní řekl(a)...

nemam slov!!!!!!

snad jen.....uaaaaaa

standby řekl(a)...

filipe, vis co jsme si rikali!!!!
TVOJE LYTKA NIKDE NIKDY NIKDE ZA ZADNYCH, ZA ZAAAAAAAADDDDDDDDNNNYYYYYCCCCCCCCHH OKOLNOSTI NEUKAZOVAT. zkazeny detstvi, podruhe

tetraFejla řekl(a)...

To si ze mě budou ty vyzábliny utahovat a nikdo se mě nezastane? To tady všichni sohlasí s Pecou ("fuj"), Stanem ("nechutný") a Jimmym ("zkažený dětství")? Kde mám fanklub? Grrr...

Anonymní řekl(a)...

tvý lejtka jsou vymazlený, řekla bych až šikézní. Víš Filipe, sice mě neznáš, ale já znám Tebe...Já pár let odolávala, ale ty jsi takový hustoň, no a hlavně ty lejtka. Já už to dál nevydržím, bajvočko jsi prostě takový roztomilý šukifuki. Už se moc těším až se blíže seznámíme, hlavně na ty lejtka. Tak až na mě budeš ready tak houkni třikrát (to bude náš tajný a zároveň i poznávací signál!)...
tvý nový roští

suzan řekl(a)...

4F: no filipe, neni to pod tvou uroven psat si sam sobe komentare a la fanklub?
;)

tetraFejla řekl(a)...

suzan: To jsem opravdu nepsal já, už jen proto, že vůbec nechápu význam některých slov, např. "roští", "šikézní", "hustoň", "bajvočko", "šukifuki" a ještě jednou "roští". Cítím, že vítr nevane z našeho milého blogu. Cítím temnou stránu Síly, absolutní zlo. Že by někdo ze simchy? :-)

Anonymní řekl(a)...

vždyt je to sexy......

tetraFejla řekl(a)...

To jsem taky nepsal já! (A taky mi to nikdo neuvěří.)

Unknown řekl(a)...

4F: ja ti verim,tvuj slovnik je omezeny ;) ale jinak blahopreju,to vypada na peknou KOST,uzij si to :)