pondělí, dubna 25, 2005

Lego

No musím přiznat že fakt nějak nevím jestli jsem tam teď něco poslala nebo ne, no jo počítače!No začalo to tak, že mi včera večer Péťa poslal smsku že jsem konečně na blogu.Poté co jsem zjistila co mi dal za přezdívku a fotku, tak zdrhám:-)) Anebo si ji změním, ale to bude chtít pořádnou dávku soustředění a odvahy z mé strany(viz můj počítač mě nemá rád-ale já za to fakt nemůžu)Jinak co mám na srdci...Dnes mě zasáhl článek v TÝDNU, kde se píše, že firma Lego prodává Legolandy. A vpřípadě že bude mít i příští rok ztrátové zisky, prodá celou firmu.jsem ochodna se k plotu Legolandu připoutat a bránit ho vlatním tělem před případnou zkázou, bože vždyt těch vzpomínek s barevnými kostičkami.....Vysoké věže,domečky pro panenky, večer na pohotovosti s panáčkem v nose, probdělé noci mých rodičů, když jsem je jako dvouletá nutila stavět zoologickou zahradu do raního kuropění, ááách!Fakt mám lego ráda a nedám ho bez boje!
PS:5F- jsi fakt hodně moc bezva též!:-))

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Zuzko za prezdivku se omlouvam :) ja fakt nevedel co napsat. Co se tyka fotografie, mam jeste jednu v zaloze,ale tahle me fakt okouzlila :)
staci rict a budem tam ta druha verze...ovsem jestli to bude lepsi ;)

zuzkav řekl(a)...

Né Péťo to je v poho, hlavně dík tobě žeš mě to zařídil:-)A fotka je fajn:-)

tetraFejla řekl(a)...

zuzkav: Konečně teplé lidské slovo, za chvíli budu možná tak populární a bohatý jako Kasha. :-) Těch Legolandů je mi taky líto. Ale: vzhledem k tomu, že je teď každá party se mnou "Kuře party s islandskou taneční hudbou" (viz Svět 3:45 AM, viď Jimmy?), což takhle udělat Lego Party? Stavebnice s sebou, k poslechu a tanci hrají White Stripes, vrcholem soutěž o nejrealističtější model Maracany.

offtopic: Že jste si ani nevšimli, že máme nového premiéra? A zítra je v Kroměříži Klaus, nakonec ne u nás, ale na Justičce. Děti si mohou vzít volno, houfovat se na Malém valu a mávat svými buclatými ručičkami v ústrety prezidentovi a lepší budoucnosti. Zbytek bude přesně v 10:55 povinně vylepen v oknech přiléhajících na Malý val a svými rozzářenými úsměvy budou prezidentovi zpříjemňovat přechod z Justičky k automobilu. A pozor! Ta nejhodnější dítka si možná budou moci na svého hrdinu i sáhnout!

standby řekl(a)...

zuzkav: hai!:)
proc ti tam peca dal fotku z vietnamu?
a zuzko neboj, ty legolandy zkupuju ja.

fajfi_prijedu a sahnu si na skolnika! jestli mi to pan prezident dovoli

Mac řekl(a)...

lego sem dycky chtela, jenomze kdyz sem byla mala, tak me nasi asi nejak neverili a dostala sem jenom takovou nahrazku, cheva se to jmenovalo, znate to nekdo? z toho se nedalo skoro nic postavit a ty dilecky byly hrozne velky a nebyli tam zadny panacci, tak sme dycky do treba vrtulniku davaly se segrou takovy kocicky, co byly na tech lizatkach, jak se do nich foukalo a byl tam taky basketbalovej kos a vy ste se meli strefit tim mickem do kose a nad tim byla prave ta kocicka, myslim

standby řekl(a)...

macinka: hej uplne presne vim co myslis, ty lizatka byly skvely, cert vem lego

Unknown řekl(a)...

Macek: jo macku,tak presne chevu mam ve sklepe,ja totiz taky vzdycky chtel lego a dostal chevu...

Unknown řekl(a)...

cheva_shewa_cheva_shewa...