úterý, dubna 05, 2005

Triko by Heb...


5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Vypada to dobre,uz sem to videl na kotrmelcich.Pokud ovsem maji ty barevny prouzky reprezentovat jednotlive blogy,mozna bych simche zvolil orange...ale jinak se mi to libi.

tetraFejla řekl(a)...

heb: To triko mete, rotuje, dává bere, sází sklízí. Ale co vlastně ta symbolika znamená? Prosím vysvětlující komentář.

Anonymní řekl(a)...

mali tohle byt anketa ohledne nazoru na triko, pak musim rict ze se mi to nelibi... coz by pri mem vkusu mohlo znamenat ze je to velice povedene. tak nevim.

Anonymní řekl(a)...

no pokud jde o toho fotbalistu je to jenom takova nadsazka - chtel sem tam mit nejakej objekt a tohle mi prislo vhodnejsi nez treba bagr ... jinak je to samo pokus o retrodesign (teda spis ten pokus nez ten retrodesign, ze).

co se tyce toho plakatu - myslim ze by to na triku vypadalo blbe. jednak je ten motiv na triko moc komplikovanej, pak taky nevim techniku kterou by se to dalo na textil dostat, tak aby to vypadalo dobre a nespralo se to.

nicmene reakce sou rozporuplne, tak zkusim udelat este neco jinyho. hej ale s photoshopem umi kazdej - tohle je uz muj druhej navrh, co byl naprosto strhan (ok, mozna zaslouzene) tak tedka bych videl ze je rada na vas :)

Anonymní řekl(a)...

jestli ma nekdo zajem muzu photoshop na nejakou omezenou dobu (den, dva) uploadovat na ftp

mam este jeden napad na design zkusim to nejak udelat

hej vlajka marakany neni vykradena :) ja sem to cely myslel jako vicemene vtip