pátek, dubna 15, 2005

SOS Stenova peněženka.

Bečka......................1030 Kč
Pípa.......................... 100 Kč
Plažové vybavení... 350 Kč
Jídlo & nealko.........100 Kč
Plánované výdaje.1580 Kč

Nové dveře............................1000 Kč
Nové sklo..................................300 Kč
Uklidové prostředky...............100 Kč
Úplatky kolejbábě..................400 Kč
Oprava notebooku.................2100 Kč
Příspěvky zatím ..300 Kč (švanča 2K,kasha pade, peca taky)
Neplánované výdaje............ 3600 Kč

Asi si spočítate že můj měsiční životní příspěvek padl za 12 hodin, tak pokud byste náhodou měli nějakou padesáti, či stokorunu navíc víte, kam patří... (a kdyby ne, tak 35-1594750267/0100)

8 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

Jsem rád, že tohle můžu komentovat jako první. Myslím si, Stane, že teď je ideální chvíle, abys mi splatil dluh. Pytel malých neoznačených bankovek mi nechej u Renoše na Maracaně. Na aktuální stav svého nedoplatku se, prosím, podívej na stránky Světové banky (jsi na 34. místě dlužníků, hned za Pecou a Bolívií). :-)))

standby řekl(a)...

stene je cas aby sis uz konecne nasel poradnou brigadu. treba takovej organizator party, nebo kulisak. naaranzovat more s mrtvyma rybickama a beckou plovouci za obzorem pri zapadu slunce...zlatave proslunenou plaz a zvuky more vychazejici ze zachodovych trubek. to neumi kazdej, mas talent. pro zacatky ti stovkou prispeju:)

4F: pecu, sebe a Tori Spelling jsem tam nasel, bolivii ne!

standby řekl(a)...

oznameni: sten propadl blanice hills 35-1594750267/0100

standby řekl(a)...

je to vlastne taky BéHáčko...

Anonymní řekl(a)...

co s tim notebookem teda nakonec bylo?

Anonymní řekl(a)...

stene, ten planovany prispek, to jsem urcite ja, co?:) mas u me teda jeste kilco..
>>simcha: copak, copak? vrah se snazi dozvedet neco o sve obeti?:)

paul řekl(a)...

prispeju prispeju i kdyz jsem tam nebyl coz me mrzi ale kdybych tam byl tak bych tomu nepomohl tak prispeju rad
TF: těší mě že jsem až za bolívijí nebo že bys na me zapomenul

irigi řekl(a)...

Jasne Stene, taky Ti samozrejme neco poslu - sorry za muj (velice dlouhy) reakcni cas - emaracanu tedka sleduju - no - rekneme velice zbezne.