pondělí, dubna 04, 2005

s pecou za volantem

sobota 2.4.2005 někdy po poledni
je mi téměř 21 (no jo táhne mi na 30), nesmějte se mi
jedu si okopírovat skripta do embriologie mamčiným autem Citroen C2(110 koní pod kapotou 1000kg, řezení na volantu sekvenčně, a nové letní obutí Michelin Pilot Sport 195/45 R16), no po uspěšném zkopnutí skript si říkám stavím se za fejlem na cígo, přijedu tam jako vždycky filip sám doma teda až na to, že tam byl Peca(kdo by se tomu divil) tak za dvacet minut dvě cíga(bohužel druhý byla startka) a poslouchání "Kajlí", peca rozhodl že se projedem, strčil mi klíče od svojeho auta že se zatim v tom mojem pěkně ROZBRUSLÍ, tak jsem zajel s jeho autem na točnu pod plačkov peca mezitím stihl vyzvednou Evu H. a stavil se pro mě, zbylo na mě místo v mým vlastním(teda skoro) vlastním autě uplě vzadu no a vzhledem k tomu že je ta mrcha třídveřová se tam blbě leze, ale to musí být jinak by to auto nebylo tak krásný. Sedl jsem si dozadu, připásal se pásem( do zadu jsem si sedl z toho důvodu že je mi skoro 21 a mam na krku tři bouračky v každé jsem byl naprosto nevině, dvakrat jsem dělal CO-PILOTA na místě spolujzdce a jednou mě borec trefil na světlech když jsem stál na červenou, takže nic jsem zatím sám nerozbil ale pro jistotu jsem přenechal místo co-pilota Evě.
Peca už se mezitím pořádně rozbruslil tak si to směrem do rataj řítíme asi 150, co kdyby nás chtel někdo předjet že, tak se Peca projistotu řítil rychlostí že by nás nedal ani Colin, v Ratajích přibrzdil projel 90tkou, v buranově hleděli akorat babky z oken, ja jsem hledal v zadu pas cislo dvě, bohuzel tam neni, takže smůla. Z rataj do jarohněvic už jenom 130, to asi proto že tam je ještě horší cesta, a jel tam ciklista, v děditě pak 100 kou a hurá na vážany, po cestě do vážan nás nic nepředjelo, ale Peca se činil dal si tak 4 auta, vic jich tam nejelo, a hurá do kotojed já, se odšoural na benzinku, ne zvracet, ale pro žvýkačky, to aby mi cestou melo co zaskočit, tak jedem městem spokojeně žvýkám Peca valí 50tkou kolem fotbalovýho stadionu, směrem ke kauflandu doprava k bagraku zase nasadi 1 kosmickou, paní s kočárkem nevěřila svým očím, když si to Peca dal 110 kolem kočárku, následuje zatáčka u hospody na bagru, vzadu tam lítám jak hadr na holi, popřípadě jak bezradna obrana sparty v zapase z příbramí , nějak jsme se dostali do trávníku, povedlo se nám minout obávaný most u letiště který je fakt jenom lehce doprava, a z trávníku asi 150-160 do kotojed, teď už musíme na benzinku nutně, protože bysme nedojeli ani do města s těma výparama v nádrži, beru jako chudej student za 150, ale po nastartování kontrolka furt svítí, a dojezd hlásí 40 km.
co z toho plyne
1.zajeli jsme pneumatiky
2.slušně jsme se pobavili
3.natloukl jsem si hlavu(jak jsem fut vzadu lital ze strany na stranu)
4.projeli jsme tak 8 lirů benzínu
5.zjistil jsem ze vim proč se s pecou nebojim (už od té doby co jsme před skoro třema roky získaly oba cerstve papíry, proste Peca to má vruce a vnoze)
6.s Pecou je sranda
7.pecovi rad pujcuju auto a on me taky

15 komentářů:

tetraFejla řekl(a)...

paul: Kdo by to čekal, že z tebe bude takový psavec. :-) Každopádně vítej; z prostého komentátora ses vypracoval na regurerního (Marcelo?) přispěvovatele.

peca: Vždycky jsem si myslel, že "110 kolem kočárku" jezdí jenom totální kreténi, kteří si rychlou jízdou kompenzují pocit méněcennosti, impotenci a naprostý nedostatek intelektuální kapacity. Takoví, jejichž pomníčky lemují v podstatě všechny silnice druhé třídy na Kroměřížsku. Asi jsem se mýlil.

Unknown řekl(a)...

Paul: to teda cumim,parada,docela ses rozepsal.
4F: s tim kocarkem nevim,ale rekl bych ze paul mel zezadu spatnej vyhled na tachometr.Ja u kocarku pribrzdil.jestli to bylo na 110,tak pak se omluvam,vsem...

paul řekl(a)...

toy machine et TF jo pribrzdil mozna na kilo
radw bojim bojim furt plati jinak s pecou bojim vic v hospode

Anonymní řekl(a)...

4F: ja si myslim ze ses vubec nemylil v tvym hodnoceni:)

paul řekl(a)...

odstrante to hovado co doopravdy zasralo blogg

tetraFejla řekl(a)...

tery: Please be careful when playing with Paul!

standby řekl(a)...

tery je ta kocka od vedle?

STEN řekl(a)...

Rád bych jenom dodal,že Tramadol je analgetikum a hodná/divnej tery se nám snažila naznačit,co budeme potřebovat po Pecově Mach5.A pokud někoho něco nebolí, tak to nejspíš už dávno nechal v Kotojedech ve škarpě.

Unknown řekl(a)...

Nika: I ty Brute?
To all: sakra vy tu mate hodnotit Pauluv sloh (velmi vydareny) a ne ME!!!!

tetraFejla řekl(a)...

TM_1: Já myslel, že jsem to už napsal hned v prvním příspěvku, ale přesto to zopakuji. Paule, tvůj sloh je skvělý, slovní zásoba úžasná, příhoda řádně vypointovaná a napsaná přesně podle aristotelské tradice trojí jednoty času, děje a místa. Chválím!

TM_2: A stojím si i za tím zbytkem. Zakládat si na tom, že jezdím jak prase, není sexy. V tu sobotu 2.4. to na českých silnicích vypadalo asi takhle: 336 nehod, 5 mrtvých, 7 těžce zraněných, 73 lehce zraněných, 15 703 000 korun škody. Z toho 40 díky nepřiměřené rychlosti, 65 nedání přednosti v jízdě, 14 nesprávné předjíždění, 81 nesprávný způsob jízdy. Proč nepřijít se svou troškou do mlýna, že?

Unknown řekl(a)...

4F: si nejak zestarnul,jak kdyby ti nikdy nebylo dvacet...nechal sem se unyst 110 koniky

paul řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
paul řekl(a)...

no ja bych to dalkove shrnul peca je vybornej ridic kroti 110 koni jako nikdo ostatni tak se tesim jak nas pristi tyden da vic lidi zkusebni jizdu jinak benzin a cigarety v cene red bull na prani za 39 Kc benzinka OMV jen 150 metru od filipova bydliste start jizd filipuv dum aneb tam kde se sjizdi rychla kola cas patek 8.4.2005 18:39 pod rouskou tmy to jest zatim uplne zcela vsechno dekuji za pochopeni beru Pauleho

Unknown řekl(a)...

pavliku tentokrate dame zakaz vstupu matek s kocarky.ale jinak prijimam ;)

Unknown řekl(a)...

El: nemohu nez souhlasit,neukaznenych ridicu je mrte...