sobota, dubna 23, 2005

Sraz blogů

Celý den jsem čekal, až se dá někdo dohromady a napíše o včerejšku, nakonec to ale asi zůstane na mě. V pátek 22.4.2005 se na Maracaně odehrál dlouho plánovaný sraz blogů Emaracana, Kotrmelce a Simcha. Byla to akce*

a) mimořádně přísná
b) pěkně vymazlená
c) neuvěřitelně vykyliená.

(* Nehodící škrtněte.) Takzvaná "chytrá část" proběhla mezi 18:37-18:43, kdy mi Ondra s Hebem vysvětlili právní podmínky ukončení pracovního vztahu, potom už se jen nehorázně chlastalo. Hlavní náplní byl samozřejmě turnaj ve fotbálku, kompletní výsledky a kotrPecův zasvěcený komentář najdete na kotrmelcích. Náš blog slavně zvítězil, a to díky svým největším výpitkům Stanovi a Jimmymu, kteří hráli pod příhodným označením Dormitory Rowdies. Zvlášť Stan si výhru opravdu užíval a škrtil na medaily každého, kdo se nechal chytit. A není proč se mu divit, po sérii životních ran a proher (Beach Party) se Stan opět vrací do formy; doufejme, že ho po včerejšku neskosilo nějaké zvlášť virulentní nachlazení. Na obranu Teamu chci říct jen tolik, že Nika byla zdravotně indisponovaná, přiotrávená čajem, bez sponeček a já to přece neuměl hrát nikdy. Čestné uznání za naplňování olympijských ideálů si zaslouží příležitosný tým TerMa (bez Ďuďu a Libanonce), které nedostatky ve hře vyfutrovaly nasazením ultrazvuku a dokonce jsem na vlastní oči viděl, jak vyhrály jeden zápas. Soutěž o nejlepší DJský set zkrachovala díky nulové logistice a nedostatku zájmu posluchačů; koukat se s Ráďou na kazeťák je ale vždy pěkný zážitek. Potom se na baru strhlo pár zelených bouří, Ondra s Danem kontrovali pentazelenou a potom nybyli schopni ji vypít na ex. (Fejla. Penta Fejla.) Nějaký šílenec v přední místnosti založil Klan létajících višňových jelcinů a zbytek večera je zastřen v příjemném alkoholickém oparu hraničícím s delíriem.

Největší respekt putuje zaslouženě: Hebovi, že to všechno tak pěkně vymyslel; Kashovi za neomylný výběr hospody; kotrPecovi za vyčerpávající organizaci turnaje; Masňákovi st. za zapůjčení audiotechniky. A poznámka: dva členové naší krjů na sraz dorazili s novou fazónou a jednomu z nich to dokonce sluší. :-)

13 komentářů:

STEN řekl(a)...

Co jsem vám udělal?Je to za peníze? Nebo za poctivou výhru? Museli jste mi ale zničit kytaru (respektive z ní udělat dvě) a polít bundu?

suzan řekl(a)...

no ja bych te jen trochu poopravila v tom, ze kazetak patri masnakovi ml. a mmch, nevim jak ostatni, ale ja jsem si ten vyber pisnicek mimoradne uzivala.) (a to i presto, ze jsem nenasla cas vytvorit si svuj oficialni set)

Unknown řekl(a)...

Suzan: diky tobe se mi ta hudba taky jaxstaks libila :) dokonce se na ni dalo i misty parit. A mimochodem ja sem stihl vyrobit svuj set (asi behem peti minut) ale nezaslechl jsem ho ani jednou.Takze vubec nezoufej ze si nemela vlastni :)

Anonymní řekl(a)...

predavani kytary, dnes, kolem 16:00 (mirne upraveno):
.
.
.
.
.
sten: a ma vsecky struny?
heb: jo. ale nema krk

Anonymní řekl(a)...

anonymous je muj novy nick...

Anonymní řekl(a)...

Sten: Pořiď si konečně chlastací skafandr, v tvém případě budou stačit jednodílné plavky a hokejová přilba. Tvé kytary je mi líto, však ty si ale zase vyrobíš novou.

Anonymní řekl(a)...

hej ja sem psal jenom ten log z 18:41. anonymous II je jinej anonymous nez anonymous ja. nejak se nam to komplikuje.

tetraFejla řekl(a)...

Anonymous z 19:02 jsem já.

Anonymní řekl(a)...

5F (ano, zvykl sem si rychle):
1)nepsali sme, pac sme kupovali kone a dopovali kravy v podzamce
2)nechapu proc jsi na simchu a kotrmelce dal odkaz a na emaracanu ne
3)akce byla podle me za b) pekne vymazlena
4)zavidim ti tvojich 6 minut inteligentni chvilky
5)Calamity Jane (pro slepe: byla to nika) mela sice maskota (sebe), ale zapomnela s sebou vzit sebe (starou dobrou niku bez hadru kolem krku, ktera vali fotbalek jedna radost)
6)sten je pro me hrdinou vecera! nejenze tahl celej tym, ale na jednicku zvladl i chlastaci a po dvanacte i erotickou cast na jednicku! po beach party je to navrat hodny obdivu! stene,te fakt respektuju
7)vypili se ctyri litry zelene, to je asi 8 flasek a strasne moc tetrazelenych. taky sem jednu schytal, na ex jako spravnej chlapak :)
8)velky dik oraganizatorum (napiste jim neco do guestbooku na kotrmelcich,oni to maji radi)
9)mozna jeste napisu prispevek

standby řekl(a)...

anonymous z 20:28 jsem ja!

Nika řekl(a)...

Tak na prezdivku Calamity Jane, ci Calamity Nika jak vtipne vymyslel dan zapomente! Team nebyl ve forme a satek je moje nova imidz

paul řekl(a)...

no jo bzla to pekelne vymazlena image, fotbalek byl fajn, i kdyz spoloviny moje MESTO BOHU prohralo ve ctvrtfinale s vietezi, to je tak snad jedina kanka na skvelem vecirku, jinak musim konstatovat ze jsem se vcelku pekne teda docela dost smetl, a v 10 rano jsem jel do brna, nastesti jsem nepotkal zadny fízly teda bohudik oni nepotkali mě a z místa aasi 15 km za rousínovem jsem to nazpet do km dal za 35 minut a to po stare ceste. tojest vse jedinna chybicka je ze 5F brzo po 12 nebo jedne odesel neznamo kam

tetraFejla řekl(a)...

pauleho: Já jsem takticky vyčkával na chvíli, až si můj odchod ve tři čtrvtě na jednu nebude nikdo pamatovat a zdekoval jsem se dřív, než došlo na erotiku. Myslím samozřejmě tu Stanovu. ;-) Ale narozdíl od ostatních musím říct, že si pamatuji (bohužel) vše.